dinsdag 20 juni 2017

Challenge Dutch Dobadoo


De challenge deze maand is met een gear stencil een kaart maken. Dus voor mij is dat gelijk aan een mannenkaart. De kleuren groen en bruin waren ook verplicht. Dus aan de slag gegaan en dit is het resultaat. Kunnen jullie je een beetje verwarmen? Het is net iets te warm hier. Goed als je niets moet doen. Morgen moet ik na mijn vakantie beginnen werken en kan nu al zeggen dat het in het ziekenhuis ontzettend warm zal zijn. Ik zal me maar in een sauna wanen zeker? Liefs en een fijne dag Chantal

7 opmerkingen:

Ellen zei

Ik ben vandaag weer naar schol geweest na een lekker lang weekend. Maar het is inderdaad veel te warm. Stil zitten gaat wel. Maar zodra je gaat staan om iets uit te leggen, voel je het zweet over je rug lopen. Brrrrr, niks lekker! Gaaf kaartje is dit. De tekst past goed bij de gears. Perfect mannenkaartje. Succes morgen in de 'sauna'!

Marijke zei

Mooie kaart en zeker voor een mannenkaart is deze echt prachtig. Mooie techniek en mooie kleuren. Veel succes met je werk morgen. Hier ook erg warm en geen zin om iets te doen en dat hoef ik gelukkig ook niet!! ( Sorry) Groetjes Marijke.

Gerrina zei

Heel mooi! Echt een stoere vintage kaart! Wat jammer dat ik geen tijd had eerder mee te doen; dit stencil heb ik niet (hoe kan dat?); gelukkig heb ik ze niet allemaal... :) Groetjes, Gerrina

!neke zei

Prachtige stoere vintage !!!!!

Marfien zei

prachtige kaart Chantal, met dit weer kan ik mooi eens wat uitproberen, top idee

Beisforbeauty zei

Leuke kaart chantal

Gr cindy

Laurespage zei

Een hele mooie mannenkaart met mooie kleuren.
Fijn weekend,
Laurette

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com