woensdag 26 juli 2017

KKT

Laatste woensdag van juli, wat gaat de tijd snel! Reeds een maand van de schoolvakantie voorbij. Ikzelf heb in juli bijna alle dagen moeten werken. Nog deze week tot donderdag en vanaf augustus is het wat minder. Oef ik zal blij zijn. Voor het kleurenkaartenteam heb ik de achtergrond met distress stains gemaakt op de sheet , met water een beetje verdund en daar de achtergronden mee gemaakt. Willen jullie weten wie wat gemaakt heeft, ga dan een keer bij iedereen langs. Ben ook benieuwd. Nog een fijne woensdag Chantal

24 opmerkingen:

Sarah zei

De tweede vind ik leuk.
Je hebt mooi met de gevraagde kleuren gespeeld.
Aftellen, bijna vakantie voor jou.

martina's kaartjes zei

een leuk resultaat ! mooi te zien dat jij ook meer dan voor 1 kaartje inspiratie had
fijn dat je weer van de partij bent deze maand, bedankt !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Grietje Jansen zei

Een maand vakantie voorbij.... Hier is de vakantie zaterdag net begonnen voor de kids.
Leuke kaarten, knap dat je die achtergronden zelf zo mooi kunt maken.

Grietje

Creatiels zei

mooi resultaat, ik vind allebei de kaartjes geslaagd.
geniet van je vakantie.
groetjes
Els

Nancy Soetaert zei

weer twee mooie stempelkaarten! prachtig werk weer!
Nancy

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaartjes, vooral de vintage versie vind ik bijzonder mooi!

Marijke zei

Mooie kaarten allebei. Mooie techniek gebruikt en de kleuren komen goed uit. Missie geslaagd dus. Groetjes Marijke.

Beisforbeauty zei

H8j is heel mooi geworden .zelfs meer dan 1 kaart goed bezig

Liefs cindy

Francisca zei

Zeer leuke geworden ..
Met de man erop vind ik de knapste .
Groetjes,
Francisca

Petra-loves-paper zei

wat een gave achtergronden op je kaarten, groetjes Petra

Veerle zei

Je kaarten zijn prachtig Chantal. Groetjes Veerle

Jantine zei

Heel erg mooi Chantal. Leuk, een beetje vintage!
Groetjes
Jantine

Margreet zei

2 mooie achtergrondjes met mooi resultaat!
xxx Margreet

!neke zei

Twee prachtige kaarten !!!!!!

groeten Ineke

Mariken zei

Mooi zijn ze, jouw twee kaarten in deze moeilijke kleuren! Fijne avond!

Diny zei

Twee super gave kaartjes Chantal!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Chantal,

Helemaal geslaagd in de opzet!
Fijn dat iedereen zo'n aparte dingen maakte met mijn kleurencombinatie!

Liefs,
Nancy

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hoi Chantal ze zijn geweldig en een leuke herenstempel.super.

Ant zei

Twee hele mooie kaarten heb je weten te maken met deze kleuren.

Nelleke zei

Supergave kaarten zeg, mooi uitgewerkt. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Mooi zeg! Prachtig geworden in deze kleuren. Ik heb ook nog steeds moeten werken en het is hectisch!!! Nog 2 weken en dan heb ik vakantie...
GerJanne

Larissa zei

Wauw, heel mooi!
Succes nog met de drukke werkdagen, en daarna lekker even rust.
Fijn weekend!

Dortesjs zei

lovely card this ;O))

Unknown zei

Een maand vakantie voorbij.... Hier is de vakantie zaterdag net begonnen voor de kids.
Leuke kaarten, knap dat je die achtergronden zelf zo mooi kunt maken.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com