Ja ik weet het, het is nog zomer! Daarom een vrolijke kerstkaart. het papier is van my minds eye. Lint van basic grey. De engel ingekleurd met copics.
Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
2 uur geleden

