Ik heb onlangs een workshop gevolgd " werken met copics". Deze werd gegeven door Angelique. We hebben 4 verschillende technieken geleerd om in te kleuren. Het was leerzaam. Pas nu heb ik tijd gehad om samen met mijn vriendin Sandra ons boekje verder af te maken. Het kleedje heb ik moeten aanpassen, vermits ik nog niet alle kleuren bezit! Het was een leuke dag.
Zonnig kaartje !
-
Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een zonnig kaartje. We glijden richting
vakantie, dus het mag zeker en vast wat vrolijkheid hebben, dacht i...
10 uur geleden

