Dit is het nieuwste papier van marianne design songbook. Ik hou van vintage, dus deze is helemaal mijn ding! Verder afgewerkt met een paar bloemen en een tekst. De houten bloem vond ik hier ook wel bijpassen.
Deze gemaakt voor Annette's creafarm.Vandaag is het iets beter weer. Hopelijk blijft het zo!
Tot de volgende en bedankt voor jullie reacties
Chantal
Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
3 uur geleden


