Voor de nieuwe uitdaging van Annette's creafarm " maak een trouwkaart, mag ook voor een huwelijksverjaardag zijn", heb ik een easelkaart gemaakt.
De gebruikte materialen komen allemaal van Annette's creafarm webwinkel.
* Cricut cartridge : home decor
* Beige en zwarte cardstock
* Strassparels van Kars
* Gehaakte bloemen
* Xyron
* stukje kant
* hartjespons
* 3D tape
Ik hoop dat jullie het wat vinden zo in het zwart?
Zonnig kaartje !
-
Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een zonnig kaartje. We glijden richting
vakantie, dus het mag zeker en vast wat vrolijkheid hebben, dacht i...
9 uur geleden

