gisteren nog maar eens een kerstkaartje gemaakt met Rudolf. Het afdrukje heb ik van Hilde. De stempel is te koop bij Elke Verschooten. Ik vind die nog steeds schitterend!
de sterren bovenaan uitgeponst met een pons van Martha Stewart. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics en voor de verandering heb ik de nummers eens opgeschreven! Ik ben echt verschoten hoeveel kleuren ik heb gebruikt. R27-R29-C3-W3-W5-E33-E35-E37-G85-G94-YG95, best veel hé voor zo een kleine afdruk.
liefs en tot de volgende keer.
Doopfeest van Lowis
-
Dag bloggers,
Welkom aan mijn nieuwe volger, Chris van Etten. Fijn je ook hier tegen te
komen...
Zaterdag was een feestdag hier. Lowis werd gedoopt en da...
48 minuten geleden

