stempel is van magnolia, ingekleurd met copics. ( mijn favoriete merk) Papier is van K&Company
Zonnig kaartje !
-
Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een zonnig kaartje. We glijden richting
vakantie, dus het mag zeker en vast wat vrolijkheid hebben, dacht i...
10 uur geleden

