deze week voor de zomerstop olijfgroen voor het kleurenkaartenteam. Dit is een leuke kleur om mee te werken! IK heb deze kaart gemaakt voor Margo die haar rijbewijs heeft gehaald.
Wil je weten wie er deze keer allemaal deelneemt kijk dan even op Martina's blog.
Ik hoop deze keer reacties te kunnen achterlaten want blogger laat me de laatste tijd veel in de steek!
Liefs Chantal
elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
1 uur geleden

