deze week mocht ik de kleur kiezen. Wie mij een beetje kent kon al raden welke kleur het ging worden. Alle gerief komt van SU. Wil je weten wie er deze week allemaal deelneemt neem dan een kijkje op het blog van Martina.
Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
3 uur geleden

