Jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik een aantal dagen niet op mijn blog ben geweest! Wij hebben genoten van een vakantie in Portugal. We hebben een auto gehuurd en zijn gaan rondrijden. We hebben vele mooie plaatsjes gezien en wat ik zo mooi vond is dat de ooievaars overal hun nest hadden gemaakt wat een leuk zicht geeft op de palen! Het weer vioel reuze mee. We hebben veel lekkers gegeten en gedronkenNog veel groetjes Chantal
Cupcakes !
-
Goeiemorgen iedereen,
wat later dan dat jullie gewend zijn van mij... Vandaag een cupcake kaartje
met een whiper gedeelte. Deze lag al een tijdje klaar, maa...
20 uur geleden

