Als designer voor Annette's creafarm een schaatskaart gemaakt voor het nieuwe blog " Duo Challenge blog"
Willen jullie ook meedoen, kijk dan even op het blog hoe je aan het patroon van de schaats en de sneeuwman kan geraken.
Bedankt weer voor het langskomen en hopelijk hebben jullie een fijne week.
Cupcakes !
-
Goeiemorgen iedereen,
wat later dan dat jullie gewend zijn van mij... Vandaag een cupcake kaartje
met een whiper gedeelte. Deze lag al een tijdje klaar, maa...
20 uur geleden

