Zaterdag ben ik een workshop distressen gaan volgen bij Monique Lockhorst. Ik heb heel veel tips gekregen van hoe en wat kan en mag of niet mag! Veel oefenen is de boodschap en niet te nat werken!
Ik heb vanmorgend deze kaart verder afgemaakt want er was geen tijd genoeg. Dit is het geworden. Het model van de kaart vind ik ook mooi.
Cupcakes !
-
Goeiemorgen iedereen,
wat later dan dat jullie gewend zijn van mij... Vandaag een cupcake kaartje
met een whiper gedeelte. Deze lag al een tijdje klaar, maa...
19 uur geleden

