stempel is van magnolia, ingekleurd met copics. ( mijn favoriete merk) Papier is van K&Company
hotfoil hartjes voor Olivia die 8 werd
-
Dag bloggers,
Ik las bij iemand van jullie dat de problemen bij blogger opgelost zijn
maar bij het plaatsen van dit bericht, zie ik mijn post van gisteren...
1 uur geleden


9 opmerkingen:
hoi chantal
erg leuk gedaan
leuk werk he die stempels inkleuren ben er ook gek op hihi
liefs chantal
Hoi Chantal,
wat een leuk kaartje!
De kleuren zijn mooi,een de klein Tilda is heel leuk.
Fijne week
Groetjes
Swaani
Schattig kaartje is het geworden Chantal.. ik vind het lint erg leuk! xMarley
wat een schatje!!
groetjes mildred
Wat een leuk kaartje Chantal !!!
Groetjes Josee
bedankt dames voor jullie reactie.
grtz Chantal
Prachtige kleuren op je superlieve kaart!
Saskia :)
Wat een lief kaartje voor de jarige.
Mooie zachte kleurtjes,toppie.
Heel mooi kaartje!
Mooi papier en een hele leuke bloem.
Groetjes Anneke
Een reactie posten