donderdag 27 augustus 2009

3 awards op 1 dag. En of ik gelukkig ben.

Vandaag deze award gekregen van Marlieke, Bedankt.
Deze award gekregen van Annette en van Celia. Vermits ik er drie heb gekregen ga ik er maar 1 doorgeven. Eerst moet ik 7 dingen over mezelf vertellen. Niet gemakkelijk hoor!
1. Ik wordt dit jaar 50 in oktober en dat wil ik uitgebreid vieren.
2. Ik ben al 26 jaar gelukkig getrouwd.
3. Ik ben verpleegkundige en werk op cardio consultatie.
4. Ik hou van reizen, lekker eten, zelf koken.
5. Mijn vrije tijd gaat momenteel allemaal naar mijn blog en het kaarten maken.
6. Ik woon in Hoevenen in België niet ver van de nederlandse grens.
7. Ik ben overgelukkig met zo een grote blog vriendenkring. De uiteenlopende ideeën en de contacten zijn zeer leuk.
Ik schenk deze award aan 7 blogvolgers.

Anneke
Mildred
Riet
Danielle
Swaani
Ingrid
Saskia
Verder wil ik iedereen bedanken die regelmatig een kijkje neemt op mijn blog en ook een reactie publiceert
groetjes Chantal

12 opmerkingen:

Anneke zei

oh, Chantal bedankt!
Ben hier heel blij mee,
heb zeker nog wat over gelaten voor je op de beurs ;-) Veel plezier zaterdag!
Groetjes Anneke

mildred zei

Hoi!!!!

heel erg bedankt ik heb je award maar gekoppelt aan de andere twee awards die ik had, en dan jouw naam erbij gezet!!

groetjes mildred

Saskia zei

Bedankt voor deze lieve Award!

Saskia :)

Ilonka zei

Gefeliciteerd met je awards.


Groetjes Ilonka

Marlieke zei

Nou, is dat wat! 3 op 1 dag! leuk hoor, gefeliciteerd!

groetjes Marlieke

Riet zei

Gefeliciteerd Chantal met je awards.
Dank je wel Lieverd,dat je ze mij ook schenk.
Ben er zeer vereerd mee.

Fijn weekenf.
Liefs Riet.x

Hilde Suykerbuyk zei

gefeliciteerd met je award chantal.
wanneer word je precies 50 of houd je dat liever geheim??
gr. hilde

chantal zei

Bedankt voor jullie lieve reacties;

Groetjes Chantal

Marlieke zei

Hoi Chantal, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. In Nederland hebben we vakantie in drie regio's zoals dat heet. Het noorden is al twee weken bezig. Het midden van het land ook alweer 1 of 2 weken en wij (het zuiden) had dit jaar pas laat vakantie en beginnen pas weer op maandag 7 september. Ben je weer even op de hoogte ;-)

Anoniem zei

Hey Chantal, Wat lief!! Hartstikke bedankt!! Ik zal hem op mijn blog zetten, nu nog even nadenken over de zeven dingen die ik over mezelf moet vertellen, hihi.
groetjes danielle

Swaantje zei

Hoi Chantal,
van harte gefeliciteerd met jouw Award !

Bedankt dat je aan mij gedacht hebt. Ik ben erg blij mee.

Excuus alsjeblieft.Ik ben hier niet heel vaak.
Op het moment heb ik
zo weinig tijd..sorry.

goedenacht ;o)

Swaani

Unknown zei

Hoi Chantal,

Het heeft even geduurd, maar ik was wel totaal verrast toen ik zag dat ik een award van je had gekregen. Nu heb ik net gekeken aan wie ik hem door wil geven en ga ga de award op mijn blog plaatsen.

Groetjes Ingrid en als nog bedankt!

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com