Deze keer dezelfde soorten papier gebruikt. Het andere stempeltje van de stempelset ingekleurd met copics.
Zonnig kaartje !
-
Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een zonnig kaartje. We glijden richting
vakantie, dus het mag zeker en vast wat vrolijkheid hebben, dacht i...
9 uur geleden


5 opmerkingen:
Hoi Chantal,
Vind het een leuk kaartje ;)
Groetjes Anneke
wat een schatje zeg. ik vind deze stempeltjes erg leuk!
Ohh wat een mooi lief kaartje Chantal.
Liefs Riet.
hoi chantal, heel erg lief je kaartjes! ik kan bijna niet meer wachten tot de workshop!!
gr. hilde
Ohhh wat een heel mooi kaartje.
De kleueren zijn leuk.
Groetjes
Swaani
Een reactie posten