Papier is van de nieuwe collectie van magnolia, stempels van SU en borderpons van martha stewart. De hulstpons boven de kerstman daar weet ik het merk niet meer van.
Cupcakes !
-
Goeiemorgen iedereen,
wat later dan dat jullie gewend zijn van mij... Vandaag een cupcake kaartje
met een whiper gedeelte. Deze lag al een tijdje klaar, maa...
14 uur geleden


3 opmerkingen:
Chantal,
Ik vind dit een mooie kaart hoor! Heel stijlvol!
Saskia :)
erg leuk chantal! mooi papier he!
gr. hilde
Mooie kaart hoor!!
Groetjes, Sarah
Een reactie posten