zaterdag 2 april 2011

geldenvelop voor mijn jarig buurmeisje!

Mijn buurmeisje wordt 5 jaar. Hiervoor heb ik een envelop kaart gemaakt. Leuk als verpakking van bijvoorbeeld geld voor een verjaardag. Vanavond een tuinfeestje voor haar.  Met dit zalig weer sla ik dat niet af hoor!
Als designer voor Annette's creafarm heb ik de volgende producten uit haar webwinkel gebruikt :


•Design papier van Forever Friends.

•De beer is in 3D uitgeknipt en opgeplakt.

•De randen beinkt met paars.

•Bloemen in verschillende maten.

•Een knoopje in de vorm van een hart.

Geniet allemaal van het zalige weer
Liefs Chantal

18 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje. Zal ze zeker leuk vinden.

Groetjes Henriëtte

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt, succes gegarandeerd !
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Karin zei

Mooi gemaakt hoor. En geniet van het tuinfeestje.
Groetjes,
Karin

Marlieke zei

Heel mooi en lief kaartje!

Fijn weekend!

Anoniem zei

Wat een lieverdje!!

Fijn weekend Chantal!

Marja

*Ellen* zei

prachtig is dit lieve vlop/kaartje, veel plezier vanavond in de tuin

chantal en sygrid zei

hoi chantal
bedankt voor het mee verhuizen naar ons nieuwe blog:)
we hebben jou ook als volger;)
groetjes chantal en sygrid

Riet zei

Wat een prachtige kaart Chantal.

Hugs Riet.

Margo zei

Wat tof Chantal, daar zal ze erg blij mee zijn, veel plezier vanavond !
Liefs
Margo

Anneke zei

Wat leuk! Daar zal je buurmeisje heel blij mee zijn :) Groetjes Anneke

Christine zei

Leuk gedaan hoor Chantal! Geniet van het feestje!
Groetjes
Christine

natacha zei

mooi lief kaartje

Unknown zei

Schattig kaartje.
Ze vind hem vast heel leuk.
Groetjes Brigitte

Unknown zei

Och wat zal dat meiske hier blij mee zijn! Het zijn echte meisjeskleuren dus dat komt goed! Liefs, Ira

Lia zei

Dat heb je heel mooi gemaakt, superleuk,

groetjes Lia

Judith zei

Wat een leuk envelopje! Dat beertje is zo schattig!

Groetjes Judith

Anoniem zei

Dat is een lief envelopje geworden Chantal! Dat vond ze vast heel leuk!

Els zei

Leuk en lief kaartje is dit. groetjes Els

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com