zondag 23 oktober 2011

nostalgische verjaardagskaart

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de verjaardagskaarten en soms ook met leuke verassingen ertussen. Ook bedankt voor de woorden van steun die ik heb mogen ontvangen. Dat deed goed.
Deze kaart heb ik al enkele weken geleden gemaakt voor de verjaardag van Ira. Ondertussen heeft ze deze allang in haar bezit.
Door al de drukte de laatste weken heb ik niets meer gemaakt. Ben vandaag aan het proberen verder te gaan om kerstkaarten te maken maar de inspiratie is ver zoek.
Ik verwacht nog enkele verjaardagskaarten dus de winnaar van de candy wordt donderdag op mijn blog bekend gemaakt.
Nog een fijne zondag
Chantal

14 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een leuke kaart! Echt vintage!
Hopelijk gaat het met jou weer een klein beetje beter, ook al zal het gemis blijven.

Liefs, San

martina's kaartjes zei

leuk kaartje, eenvoudig en effectief ! hopelijk komt de inspiratie er nog wat door...
grtjs, martina
x

Marian zei

Leuke kaart
Grpetjes

Sandra zei

superleuke kaart is dit hoor
gr sandra

Greet van Maurik zei

hoi Chantal.

je kaart is heel leuk.
Fijne avond en de groetjes van Greet

Christine zei

Prachtige kaart Chantal! En sterkte meid!
Liefs
Christine

Margo zei

Leuke kaart Chantal !
Dikke knuffel !
Margo

Anneke zei

Heel mooi kaartje Chantal!
Groetjes Anneke

Riet zei

Wat een mooie kaart Chantal.

Liefs Riet.

Maris zei

mooie kaart, en liefs en sterkte hoor xx

Babette zei

Mooie kaart, veel sterkte.
Liefs,
Babette

creaties van jopie zei

mooie kaart veel sterkte groetjes jopie

Unknown zei

En nogmaals heel hartelijk dank daarvoor Chantal, ik ben er nog steeds heel blij mee :-) Liefs, Ira

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje chantal
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com