donderdag 12 juli 2012

summer challenge bij Annette's creafarm

We gaan op reis en we nemen mee..... Deze koffer kan je aanvragen bij Annette's creafarm. Je kan dan naar eigen zin deze koffer versieren en insturen. Vraag het PDF bestand aan door een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com met als omschrijving "Annette's Creafarm Summer Challenge 2012" Zet dit er wel bij, want er lopen meer challenges via dit mailadres. Linda heeft ook een snijbestand voor de Silhouette gemaakt, dus wil je die ook hebben, zet dit dan in je mail.
Veel succes, Chantal

8 opmerkingen:

Karin zei

leuk hoor!

Marga50 zei

Heel erg mooi gemaakt. ! Groetjes Marga.

corryskaart zei

hoi chantal
erg leuk en zeker in deze vakantietijd!!erg grappig om zoiets te krijgen!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

als jij nog eens op reis gaat, wil ik wel mee ! hahahahaha... pas ik in het koffertje ? neen, nog enkele kilo's misschien ? =)
heel leuk gemaakt !
grtjs,martina
x

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Chantal.

Liefs Riet.

Dora zei

Wat ziet dit er enorm leuk uit!

Unknown zei

Met zo'n gezellig koffertje wil toch iedereen op stap? Leuk met die tag Chantal! Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Beisforbeauty zei

heel mooi


gr cindy

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com