Doopfeest van Lowis
-
Dag bloggers,
Welkom aan mijn nieuwe volger, Chris van Etten. Fijn je ook hier tegen te
komen...
Zaterdag was een feestdag hier. Lowis werd gedoopt en da...
11 minuten geleden



2 opmerkingen:
als jij wint, dan mag ik toch wel mee zekers ? =)
veel succes,
grtjs, martina
x
Heel veel succes Chantal! Helaas zijn dit soort beurzen aan mij niet besteed, veel te druk ;-) Ga liever rustig in de winkel rondneuzen, ha ha ha!! Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.com
Een reactie posten