zondag 21 oktober 2012

verjaardagscandy!!

Hallo allemaal,

Het is weer een tijd geleden dat ik op mijn blog ben geweest. We hebben van een zonnige vakantie genoten in Frankrijk.
Op 20 oktober ben ik jarig en ik wil mijn volgers bedanken door een candy te geven. Wat er precies gaat inzitten weet ik nog niet, maar ik heb al wel wat ideeën. Het zal een pakketje worden om kaarten mee te maken dat staat vast. Ik denk er zelfs over om 3 mensen een cadeautje te geven.
Wat moet je doen om in aanmerking te komen?

1. Wordt volger of je bent al volger
2. Laat een reactie achter.
3. Een kaart maken is niet nodig, maar wanneer je er één maakt gaat je naam 2 keer in de pot.
4. Graag ook vermelden op je blog in je sidebar

op 21 oktober worden de namen bekend gemaakt!

Je kan indien je mijn adres nog niet hebt deze aanvragen op changi90@hotmail.com

Liefs Chantal

29 opmerkingen:

Hetty zei

hoi Chantal,

Wat leuk dat je een candy weggeeft.
Natuurlijk doe ik graag mee.

Groetjes Hetty

Lia zei

Ik ben heel lang een volger van je, maar dat weet je natuurlijk wel en een kaart krijg je zoiezo, candy of niet :)

groetjes Lia

Wilma zei

Candy is altijd leuk!!
Groetjes Wilma

Hilde Suykerbuyk zei

leuk, leuk, leuk enne een kaartje krijg je zowieso!
gr, hilde

Babette zei

Wat leuk dat je een candy weggeeft, ik doe mee.
Groetjes Babette

Anoniem zei

Je kaartje is in de maak.
Officieële volger ben ik niet maar kijk wel regelmatig naar je werk.
Groetjes
leen

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hoi Chantal
leuk dat je een candy organiseerd.
en natuurlijk wil ik meedoen .
lieve groetjes Rianne

Grietje Jansen zei

Een candy is altijd leuk, en als je niet weet wat er in zit, nog spannend ook.
Dus ik doe graag mee.

Grietje

Anita Meijer zei

Wat leuk Chantal dat je een candy gaat weggeven, ben altijd wel in om een gokje te wagen en ik weet nu hoe het is om kaartjes te krijgen, dus ik mail je zo meteen even voor je adres.
Liefs van Anita

Marijke zei

ik doe mee Chantal!
Ga het zodadelijk op mijn blog zetten.

Anneke zei

Wat leuk Chantal! Je kaartje kreeg je zowiso :) Groetjes Anneke

Monique zei

Volger ben ik al een lange tijd en je kaartje is in de maak hoor!
groetjes
Monique

Sonja zei

alvast een prettig verjaardag gewenst ! Ik doe wel niet mee, want win nooit ;o)

anneke's creaties zei

wat leuk een verrassingscandy,
hier doe ik graag aan mee
ik zal je even mailen voor je adres
dan komt er een kaartje naar je toe
dat is toch schitterend allemaal leuke verjaardagskaarten krijgen

groetjes anneke

Wendy zei

Het is gezellig dat je weer terug bent in blogland! Een goede binnenkomer, deze verjaardagscandy Chantal! Natuuuuurlijk ga ik ook meedoen. Stuur je zo een mailtje voor je adres. Ik hoop dat je heel veel kaartjes krijgt! Groetjes, Wendy

Unknown zei

Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad, dat zonnetje zul je nu node moeten missen helaas! Ik doe graag mee, dus je ziet tzt wel wat verschijnen ;-) Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

angeleef zei

Jeeeeej, weer een reden om een verjaardagskaartje te maken :) Leuk leuk leuk!
En nu ik hier toch ben, kan ik misschien eventjes tijd maken om mee te doen. Je weet maar nooit he :) (hoewel mijn knutselkasten echt al uitpuilen hoor lol)
Groetjes
**Evi**

jolanda zei

Wat leuk een verrassingcandy, doe graag mee.
Zal je zo mailen voor je adres, want een kaartje krijgen is natuurlijk veel leuker

Margo zei

't Staat al op mijn blogje se, maar een kaartje kreeg je zowizo hoor :)
Liefs
Margo

Unknown zei

Heel erg leuk, ik doe graag mee!

Groetjes Sandra

Unknown zei

ik waag een kansje!

anniek zei

ik doe graag mee
groetjes Anniek

martina's kaartjes zei

helaba !
ik waag m'n kans, zet direkt de candy op mijn blog. het kaartje zie je nog verschijnen =)
grtjs, martina
x

Pam zei

Chantal, A packet to make cards sound so intriguing! Can't wait to see more! xo's Pam

Bascuulcreatief zei

hoi chantal

ik wil graag mee doen met de candy

carla/amaril

Ellen zei

Leuk Chantal! Ik doe mee.
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Hallo Chantal
Als trouwe volger van je blog vind ik het heel leuk zo'n candy
en dus doe ik natuurlijk mee !
lieve groet van niki1 ( Monique )

jackelien zei

Leuke candy wil graag een gokje wagen.
groetjes jackelien

Pam zei

Hi Chantal. Hope you had a wonderful birthday! I love all the adorable inspiration on your blog! xo's Pam

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com