zaterdag 13 oktober 2012

kerst met Marjoleine

Eerst en vooral wil de mensen al bedanken die mij een verjaardagskaarte hebben toegestuurd. Ze zijn echt mooi! Foto volgt zeker.
Wat doe je op zo een regenachtige koude dag? Juist knutselen. Ik heb nog heel wat kerstkaarten te maken, dus maar aan de slag gegaan.
Als DT van Annette's creafarm mochten we aan de slag met de nieuwste vellen van Marjoleine.
Dit is mijn kaart geworden.
Morgen gaan we met 3 naar een workshopdag in nederland. Ben benieuwd wat we allemaal gaan maken.
Geniet nog van jullie zaterdag, Chantal

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een lief kaartje ! tot morgen !
grtjs, martina
x

Karin zei

Leuke kaart, mooi gedaan met die stempel en de handschoentjes zijn schattig!
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Chantal, heel mooi met die witte achtergrond. Super.
Liefs van Anita

Monique zei

Wat een leukertje!
grtjs
Monique

Lia zei

Ook leuk, al gaat mijn voorkeur naar stempelen, 3D al heeeeeeeeeeel lang niet meer gedaan..Veel plezier morgen en we zien vast wel jullie werkstukken verschijnen.


groetjes Lia

Riannerizanti.blogspot.nl zei

een heel lief kaartje vooral met die kadertjes zo over elkaar.
groetjes Rianne

Hetty zei

Het is een erg leuk kaartje Chantal.

Groetjes Hetty

Rosita zei

Een mooie kaart groetjes Rosita

Rosina zei

Een super mooi kaartje Chantal....en veel plezier morgen op de workshop....
groetjes Rosina

Unknown zei

Da's een lief kerstkaartje met die kleine wantjes erop! Er is trouwens nog meer post naar je onderweg ;-) Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Riet zei

Wat een schitterende kaart Chantal.


Liefs Riet.

Margo zei

O wat een lieverd is dit zeg !
Groetjes
Margo

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com