woensdag 26 december 2012

kleurenkaartenteam blauw en zilver

Prettige kerstdag voor iedereen!
sorry Ellen maakte me attent dat ik een dag te vroeg was. Helemaal niet in de gaten, ben een paar dagen vrij en ja dat is ouder worden zeker LOL. Ik zal hem terug voor morgen zetten.
Vandaag wat dus eigenlijk morgen moet zijn ,weer KKT. Deze keer mocht ik de kleuren kiezen, niet zo simpel enne ik vond het moeilijk om een kaart in deze kleuren te maken. Jullie ook?
Ik heb gewerkt met dauber in zilver en blauwe distressinkt van TH in verschillende tinten.

Geniet nog van jullie dag!
liefs chantal

27 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi kaartje, lastige kleuren. Maar... je bent een dag te vroeg ;)
Groetjes, Ellen

crealinedance zei

Hallo mooie kaart,fijne dagen.gr.Nel

Anita Meijer zei

Hahaha je bent al de tweede die een dag te vroeg is, maar maakt toch niet uit hebben we er nu al van kunnen genieten, hij is prachtig geworden Chantal, super.
Liefs van Anita

Beisforbeauty zei

leuke kaart geworden


gr cindy

Chantal zei

Ziet er toch erg leuk uit, zo'n sterrenlandschap in blauw en zilver?
Groetjes,
Chantal

Monique zei

Mooi kaartje Chantal!
Ik vond het een super kleurencombinatie hoor!
groetjes en fijne feesten!
Monique

Nelly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Chantal.
Nog een fijne 2e Kerstdag en de beste wensen voor 2013.

Groetjes Nelly

corryskaart zei

hoi chantal
een erg mooie kaart met al die stralende sterren erop
groetjes van corry

Riannerizanti.blogspot.nl zei

ook ik vond het een moeilijke kleurcombinatie maar ik heb er toch maar iets van gemaakt'.lieve groetjes Rianne

Erna Logtenberg zei

leuke kaart heb je gemaakt en ik vind de kleurecombi superleuk!! groetjes, Erna

Anoniem zei

Mooie kaart heb je ervan gemaakt en de kleuren vond ik super leuk om mee te werken.Fijne 2e kerstdag verder en groetjes Joke

Mariken zei

Mooie kaart is dit geworden!
Fijne dag nog, groetjes Mariken.

Babette zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Babette

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje ! mooi gedaan ! mooie creaties gezien met de door jou gekozen kleurtjes, geslaagd hoor
nog bedankt voor de fijne dag !
nog een fijne eindejaarswissel en fijn dat je er weer bij was,
grtjs, martina
x

CreaSjouk zei

Mooi kaartje!
Groetjes Sjoukje

Nelleke zei

Mooi hoor, je kaart lijkt zilverachtig!
Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Chantal,

Deze is best wel leuk. zeer verfijnd!!
Dank voor jouw kleurenkeuze! Heb me er helemaal mee kunnen uitleven!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Nu wel op de goede dag ;) Je kaartje is nog steeds erg mooi.
Groetjes, Ellen

Ans S. zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT.

Groetjes Ans

Bep zei

Hoi Chantal,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT super.

Gr...Bep

GerJanne zei

Hoi Chantal,
leuk zeg dit kaartje! Ach een dag te vroeg. Ik ben eens een week te vroeg geweest....had het gelukkig heel snel in de gaten voor iemand het gezien had!
Groetjes,
GerJanne

Marieke zei

Leuke kleuren heb je uitgekozen hoor. Wist gelijk welk papier t zou gaan worden :-)
Leuke kaart heb je gemaakt!

Groetjes van Marieke

Marijke zei

Jij te vroeg en ik bijna te laat. Zag gisteren opeens blauw en zilver voorbij komen...... oeps even vlug geworden!! Prachtig kaartje in de kleuren van KKT.
Groetjes, Marijke

Annelies zei

Hey Chantal, ik vond dat je een goede keuze had gemaakt met de kleuren. Je hebt er zelf een mooie creatie van gemaakt. Groetjes Annelies

Grietje Jansen zei

Zelf de kleuren kiezen en er dan zelf moeite mee hebben.
Ik vond de kleuren erg mooi, en echt niet moeilijk.

Maar het is je toch wel gelukt een kaart te maken.

Groetjes Grietje

PIKO hobbyblog zei

Een hele leuke kaart.
Groetjes,
Pia

Unknown zei

Wat is dit toch altijd een mooie kleurencombi, gaaf kaartje Chantal! Hoop dat jullie fijne kerstdagen achter de rug hebben, liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com