Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
2 uur geleden


12 opmerkingen:
Heel mooi Chantal.
Liefs Riet.
kon je het weer niet laten hé ? =)
leuk resultaat ! spray er maar op los ! ben benieuwd naar je komende creaties
gtjs, martina
x
Mooie kaart.
Super kleuren!
Groetjes Hetty
Mooi zenne!
Fijne zondag
leen
Heel mooi Chantal...lekker met inkt aan de slag geweest....TOP!!
groetjes Rosina
Heel erg mooi Chantal.
Liefs Riet.
heel mooi kaartje.
groetjes jolande
Ziet er prachtig uit
Groetjes
Wat heb je dit weer schitterend gedaan Chantal, zo mooi ook in deze kleuren.
Liefs van Anita
Superknap Chantal ! Wat zijn die kleuren mooi he !
Liefs
Margo
Mijn kleurtjes!!!
Prachtige kaart is dit Chantal!
Kliederen is je ding wel hoor!
Monique
Wauw jij ga nog beter worden dan mij terwijl ik er eerst verliefd op was en je in begin er niet veel van moest hebben :-)
Liefs Cindy
Een reactie posten