Zonnig kaartje !
-
Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een zonnig kaartje. We glijden richting
vakantie, dus het mag zeker en vast wat vrolijkheid hebben, dacht i...
10 uur geleden
Mijn passie is kaarten wenskaarten maken in zoveel mogelijk verschillende technieken.Ondertussen ben ik ook met mixed media begonnen en ben ik verliefd op de technieken en spuitbusjes, verven allerhande
6 opmerkingen:
Maar die is lief
Superguitig kaartje Chantal, met dat leuke doorkijkje! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner
Degene die dit krijgt zal het zeker waarderen.heel leuk.
liefs Rianne
Prachtig kaartje Chantal, heel mooi.
Liefs van Anita
Hey Chantal,
Leuke kaart... Ze blijven het doen, de uiltjes hé? Heb deze pons onlangs ook nog gebruikt... Hij blijft plezant...
Liefs,
Nancy
Leuk kaartje! Het lijkt net of het uiltje in de holte van een boom zit.
-xies- Renate.
Een reactie posten