elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
8 uur geleden



4 opmerkingen:
hij is echt leuk en de kleur is ook goed en mooi.
liefs Rianne
mooi van kleur, lekkere herfstkleur, geslaagde creatie alweer
grtjs,martina
x
Top weer Chantal, heel mooi gedaan.
Liefs van Anita
Hele mooie halloweenkaart Chantal....leuke kleuren ook..
groetjes Rosina
Een reactie posten