Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
2 uur geleden


5 opmerkingen:
Heel mooi die achtergrond ook je tekstje is heel mooi en toepasselijk.
Liefs Rianne
hij is leuk ! heel mooei kleurencombo vind ik altijd !
geslaagd
grtjs,martina
x
Mooi die kleuren bij elkaar! En wat een gave tekst! Fijne zondag verder, Gerrina
Wat maak je toch onwijs mooie kaarten met je gelliplate Chantal! Geweldig! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner
Prachtige kaarten heb je hier neergezet, hele mooie kleuren combinatie!!
Groetjes
Maria
Een reactie posten