elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
1 dag geleden


6 opmerkingen:
een erg mooie kaart zoals de vrouw naar het zonlicht danst
groetjes corry
Mooie kaart alweer Chantal ge zit er helemaal in he!
Ik zie de zon al stralen hij is super.
Rianne
Geweldig hoe de dame van de stralende zomerzon geniet Chantal, prachtige achtergrond heb je gemaakt! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner
Mooi die rand en natuurlijk de kleuren! Heerlijke zonnige zomerkaart! Misschien iets om mee te laten doen bij de Art Journeychallenge?
Fijne zondag verder, Gerrina
Heel mooi is ook deze kaart weer Chantal....TOP!!!!
groetjes Rosina
Een reactie posten