maandag 14 december 2015

kerst met nieuwe stempels van cart n scrap



 Deze achtergrond gemaakt met gelli plate; nadien een stempel met muzieknoten erop gestempeld.
sterretjes en tekst met zwart gestempeld.
De afbeelding is van cart n scrap art, deze zijn eigen ontwerp. Ze hebben deze stempel ineens ingekleurd en ingescand, zodat je deze maar hebt uit te knippen; Als laatste een beetje sneeuw op de hoed gedaan;
Vandaag wordt ik geopereerd aan een knieprothese; hopelijk kan ik jullie bij de volgende blogpost postief nieuws melden;

liefs Chantal




10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leukerdje, mooi in rood!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Gerrina zei

Grappige kerststempel! En een achtergrond met muziek erop vind ik eigenlijk altijd mooi... Groetjes, Gerrina

Margo zei

Wat een leukerdje !
Ik duim voor je hoor !
Groetjes
Margo

corryskaart zei

hoi chantal
een erg leuke/mooie en vrolijke kaart en hopelijk ben je weer snel op de been!!
groetjes corry

Creatiels zei

leuke kaart, grappig stempeltje.
succes met de operatie en snel weer beter.
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Ellen zei

Gave kaart, die kerstman is enig! Sterkte en veel succes vandaag. Wel heel spannend zo'n operatie.

Stempel er op los by Ilse zei

Heel sjieke kaart en een spoedig herstel !
Liefs
Ilse

Monique zei

Mooie kaartjes Chantal!
Veel succes met de operatie van ons!

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje!
succes met de operatie!
nancy

Rosina zei

Heel leuk kerst kaartje Chantal....wat een mooie achtergrond gecreëerd en daar dat grappige kerstmannetje erop een prachtig geheel
Beterschap met en een voorspoedig hestel gewenst met de nieuwe knieprothese...
Ook ik heb al aan beide knieen een prothese en het gaat fantastisch goed...


groetjes Rosina

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com