zaterdag 2 januari 2016

overlevings hobby kit!

Eerst en vooral wil ik iedereen het beste wensen voor 2016. Ook nog een extra bedankje voor iedereen die me moed geeft op het moment door een reactie te plaatsen. En ook aan al diegenen die me bezoeken.
Zo heb ik al veel bezoek mogen ontvangen. Bloemen, zelfgemaakte kaarsen, snoep, kortom alles is hier goed aangevuld. Maar van de week kwam Nora met een curverbox vol met hobbymaterialen zodat ik in het ziekenhuis ook wat kan knutselen. Wat een super idee! dolblij! Deze 2 kaarten heb ik er al van gemaakt. Moet ze thuis nog juist afwerken. Donderdag mag ik naar huis. Ik moet wel 3 keer per week naar het revalidatiecentrum komen om te oefenen.
Dan kan ik weer genieten van mijn hobbykamertje.
Nog een fijne zaterdag .
Liefs Chantal

7 opmerkingen:

Ellen zei

Nou ja zeg, wat een geweldig idee zo'n overlevingsknutselkit! En hij is goed gevuld ook zo te zien. Super! Je uitwerkingen met de inhoud zijn erg gaaf. En wat heerlijk dat je donderdag naar huis mag. Iets om naar uit te kijken :)

Margo zei

Wat een geweldi gidee zo'n overlevingskit !
Je hebt er al prachitge kaarten mee gemaakt !
Heb je je kunnen bedwingen om je lakens een kleurtje te geven ? :)
Ik hoop dat je snel weer de trap op kan naar je hobbykamertje !
Groetjes
Margo

Marfien zei

Een prachtig cadeau om te krijgen, zo kun je vast toewerken naar je ontslag a.s. donderdag. Het begin is mooi, 2 leuke kaartjes.
Sterkte met revalideren

Rosina zei

Wat een goed nieuws Chantal dat je al naar huis mag....het gaat heel voorspoedig met het herstel....en leuk dat ja daar ook ff aan de freubel geweest bent met prachtige kaartjes als resultaat...

ook voor jou en hen die jou omringen een heel goed,gezond en creatief 2016..
liefs Rosina

Renate zei

Volgens mij is dit het beste cadeau wat je zo'n freubelaar als jij kunt geven. En je hebt er meteen een mooie serie kaartjes mee gemaakt.
Heel veel beterschap en super veel suc-6 met je revalidatie.

-xies- Renate.

Gerrina zei

Die kit ziet er goed uit; lekker die basis om toch wat te kunnen doen...
Je kaarten zien er goed uit!
Fijn dat je donderdag naar huis mag! Blijft wel goed oefenen tot alles weer gaat zover het kan... Hou vol! Liefs, Gerrina

Nancy zei

Hey Chantal,

Ik zie je gezicht nog toen Nora met de koffer binnen kwam, geweldig toch... Leuk te zien dat je er al kaarten mee maakte... Er zat genoeg materiaal in...
Super!!
Allee, nog één nachtje slapen en je mag naar huis...

Liefs,
Nancy

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com