Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
3 uur geleden


6 opmerkingen:
Leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Geweldig die kikker met dat roze tutuutje! Zeker met deze tekst erbij. Helemaal leuk dat je 'm voor weinig hebt kunnen kopen en er zo blij mee bent. Fijne dag!
Een geweldige stempel, maar nu ook een geweldige kaart ! Heel mooi,
groetjes, laurette
Wat een grapig kaartje .
Francisca
Prachtig kaartje Chantal...met een hele mooie ingekleurde stempel erop...
groetjes Rosina
Deze kikkerstempel is kei-gaaf! Mocht je 'm ooit weer weg willen doen..denk dan aan mij ;-)
Je hebt er ook een schitterend leuke kaart mee gemaakt Chantal.
Lieve groet,Petra
Een reactie posten