elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
18 uur geleden


7 opmerkingen:
Zo leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
past mooi bij elkaar, leuk gedaan
grtjs,martina
x
reuze leuk en zeker voor een muziekliefhebber!!
groetjes corry
leuk,leuk die jubox .
x`francisca
Oh wat leuk Chantal die jukebox met die singeltjes op de achtergrond. Zo'n kaart is voor een muziekliefhebber (wie is dat niet tegenwoordig??) leuk om te ontvangen.
Lieve groet, Petra
gaaf kaartje Chantal
Gr Karin
Gaaf zeg, die jukebox samen met de singletjes!
Een reactie posten