Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
4 uur geleden


3 opmerkingen:
haha, grappig kaartje, leuk
grtjs,martina
x
Wat een leuke kaart zeg !
Groetjes
Margo
Geweldig stempel! Mooi gekleurd ook. Samen met de tekst levert het een hartstikke leuk kaartje op.
Een reactie posten