hotfoil hartjes voor Olivia die 8 werd
-
Dag bloggers,
Ik las bij iemand van jullie dat de problemen bij blogger opgelost zijn
maar bij het plaatsen van dit bericht, zie ik mijn post van gisteren...
19 uur geleden


4 opmerkingen:
Mooi en leuke achtergrond. Een hele mooie kaart
Groetjes, Laurette
Supergaaf zijn die stempels van Stampotique! Echt wat anders dan anders. Je kaartje is hartstikke leuk!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaf Chantal, gaaf!
Lieve groet, Petra
Kan die pojes toch niet gewoon worden ....
Maar vind hem wel goed.
FRancisca
Een reactie posten