elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
10 uur geleden



5 opmerkingen:
leuke kaart heb je gemaakt, je vriendin zal wel blij zijn geweest met zo'n kaartje, geeft net iets meer, een zelfgemaakte kaart.
groetjes
Els
Mooi zo in niet traditionele kleuren en wat een gaaf stel in die auto! Fijn weekend verder!
Leuk!
Het is ook een feestje om naar deze kaart te kijken.Leuk! groeten, Nelleke
Mooi zoals altijd
Een reactie posten