Vader en dochter print 1 / Father and daughter print 1
-
Er is niets heerlijkers dan spelen met water en inkt en stempels en/of
stencils vind ik... En dus was het niet meer dan logisch dat ik na het
maken van mij...
3 uur geleden


6 opmerkingen:
Mooie kaart Chantal en mooie kleurtjes.Groetjes Marijke.
Heel mooi Chantal !!!!!
Gave stempels !
groeten Ineke
Gaaf gedaan Chantal...wat zijn die oogjes er grappig op!
xxx Margreet
Geweldige kaart! Mooi van kleur. Die ogen... gaaf... en dan die tekst erbij... te leuk!
leuk van kleur ! mooi
grtjs,martina
x
super leuk!
Een reactie posten