Elke donderdag een kerstkaart - Have a sweet Christmas
-
Dag bloggers,
Gisteren heb ik de kans gehad om de uitvaart van Margriet online te volgen.
Ik kon het combineren met mijn archiefwerk dat ik nog had. Wat w...
4 uur geleden


5 opmerkingen:
Mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby
een mooi kaartje !
en eh... de zon, steek ze maar in uw valies zenne, want het zal niet vet zijn, haal je winterjas ook maar weer boven brrrrr (morgen)
nog een proficiat aan uw ventje
grtjs,martina
x
Gefeliciteerd! En een mooie kaart (die stempel heb ik al lang niet meer gebruikt; aanstekelijk idee!) Groetjes, Gerrina
mooi kaartje met een toffe tekststempel!
zal aanpassen zijn van de Portugese zon naar het weer hier...
Hele mooie kaart en dan die tekst 😍
Een reactie posten