Cupcakes !
-
Goeiemorgen iedereen,
wat later dan dat jullie gewend zijn van mij... Vandaag een cupcake kaartje
met een whiper gedeelte. Deze lag al een tijdje klaar, maa...
17 uur geleden
Mijn passie is kaarten wenskaarten maken in zoveel mogelijk verschillende technieken.Ondertussen ben ik ook met mixed media begonnen en ben ik verliefd op de technieken en spuitbusjes, verven allerhande
2 opmerkingen:
heel mooi dit kaartje Chantal...leuk is dat met je inktjes zo spelen...en het resultaat mag er wezen...KNAP gedaan!!!
lieve groetjes
Rosina
Die oxide inktjes zijn toch wel heel erg leuk. Misschien dat ik toch ook maar eens overstag moet gaan ;-) Je hebt het achtergrondje mooi afgemaakt. Gave kaart.
Een reactie posten