maandag 16 april 2018

art specially



De laatste week is een zeer hectische en rare week geweest voor mij. Ik heb verleden donderdag mijn laatste dag gewerkt en ben nu zoals ze zeggen op vervroegd pensioen. Ik hoor nu bij de oudere generatie. Pffff Ben door collega 's en vrienden al in de watten gelegd.
Dit weekend naar art specially geweest. Nancy deed op voorhand een oproep en was zo lief voor een aantal van ons een button te maken met onze naam en blog op. Leuk heel leuk.
Dus om 15 uur naar de hal waar er afgesproken was. heel gezellig en geslaagd.
Hopelijk volgend jaar nog meer volk.
Bedankt allemaal

Ik hoop nu met mijn nieuwe spullen snel aan de slag te kunnen.
Fijne maandag Chantal

3 opmerkingen:

Ellen zei

Wat leuk om ‘onze’ foto hier gezien! Was echt gezellig om jullie allemaal,even te zien. Eigenlijk niet eens met jou gesproken. Das toch wel jammer!

Marfien zei

Leuk om je even gesproken te hebben (al was het maar kort) ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met je nieuwe spulletjes. Je kaartjes uit je vorige post geven mij ook weer inspiratie, ook ik heb nog heeeel veel postzegels . . .

Gerrina zei

Wat een super leuke foto! Gaaf dat jullie met een steeds groter wordende groep komen en helemaal gaaf dat ik jullie op het allerlaatst nog getroffen heb! Toch raar als je allemaal 2 dagen rondstruint daar... Liefs, Gerrina

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com