zaterdag 26 mei 2018

lambermontmartre in Antwerpen




Morgen zondag gaan Nora, mijn hobbyvriendin en ik op een kunstmarkt staan in Antwerpen. 140 standen zijn er. Je moet wel iets met kunst en verf doen. Dus dachten we we gaan een keertje met onze mixed media kaarten staan. We zijn heel nieuwsgierig wat het gaat woren.

Ik heb deze kaart nog gauw afgewerkt, want ja hoeveel heb je er nodig?

Liefs en moesten jullie niet weten waarnaar toe? Museum van Schone kunsten in Antwerpen is the place to be

2 opmerkingen:

Margreet zei

Ziet er gaaf uit Chantal. Succes met de verkoop op de kunstmarkt.
xxx Margreet

Gerrina zei

Mooie kaart! Hoop dat het de moeite waard en gezellig was! Groetjes, Gerrina

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com