woensdag 30 januari 2019

KKT donkerblauw en goud


Laatste maandag van januari, KKT.
De kleuren zijn donkerblauw en goud. Wij vertoeven onze laatste dagen in Portugal.
T was niet simpel, want heb wel wat hobbygerief bij, maar goud?
De stempel heb ik van een dame gekocht in Portugal die tegels overzet op stempels.
Deze is een vloertegel van bij haar thuis.
Elke stempel heeft zijn eigen verhaal.
Het goud heb ik ingekleurd met een gelpen.
Benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben
Fijne woensdag Chantal

27 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ha, als dat geen uitdaging is ! helemaal leuk je verhaal, een geslaagd kaartje
bedankt voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging,
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x
en eh... doe maar een dikke jas en warme schoenen als je terug bent =)

Sarah zei

Super! Ik hou van mooie tegels, heel tof dit kaartje. X

Marfien zei

Tof kaartje Chantal, leuk stempel, kun je eindeloos mee variëren
Goede reis naar huis

Rhodé zei

Wat leuk, zo'n verhaal achter je stempel! En met zo'n stempel kun je vast veel moois maken!

Margreet zei

Wat een mooie, aparte stempel is dat! Slim opgelost met de gouden pen.
xxx Margreet

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk zeg, echte mozaïek! Groetjes, Linda

Mariken zei

Niet simpel, en uiteindelijk ontstaat er zoiets moois! Echt prachtig!
Fijne dag!

Femminde zei

Wel heel tof om je zo te laten inspireren!! Mooie kaart!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Weet je dat ik meteen aan Portugese tegels moest denken toen ik je mooie kaart zag Chantal. Het verhaaltje had ik toen nog niet gelezen..mooi en leuk!
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Een mooi kaartje en kan me voorstellen dat het moeilijk is op vakantie de KKT te maken! Je hebt een mooie stempel gescoord en het goud gekleurd met een gelpen. Alles toch nog goed gekomen! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wauw, ik dacht meteen al aan Portugese tegels, prachtig gedaan ! Geniet nog van je laatste dagen daar, hier is het ijskoud !!! Groetjes, Enny

Bep zei

Hoi Chantal,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt super.

Gr.....Bep

GerJanne zei

Wat gaaf Chantal! Ik ben in Lissabon geweest en heb mijn ogen uitgekeken naar de tegels op de huizen. Zo bijzonder, allemaal verschillend, heel mooi! Dus ik ben fan van jouw kaartje!

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt met deze tegelstempel.

Groetjes Ans

Ellen zei

Ik ben gek op Portugese vloertegels! Mooie kaart :-)

Nancy zei

Hey Chantal,

Wat ben ik vereerd dat jij een kaart maakte met een Portugeese tegelstempel in de door mij gekozen kleuren... Helemaal wat anders en helemaal geslaagd!

Geniet daar nog even van de warmte want hier is het maar niks hoor de laatste dagen...

Liefs,
Nancy

Grietje zei

Lekker hoor portugal. En die stempel geeft een leuk effect! Prachtig kaartje is het geworden. Ik had meer kerstkaarten verwacht, maar er is variatie genoeg.

Groetjes Grietje

Laurespage zei

Mooie kaart heb op je vakantie gemaakt, weer een mooie vakantieherinnering.
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

Tof met die Portugese tegelstempel, zal je vast nog wel vaak verwerken in achtergronden en zo!
Geniet nog van je laatste vakantiedagen, en breng asjeblieft heel veel zon mee terug naar België!
Nancy

!neke zei

Wat een gave stempel is dit , je hebt er een prachtige kaart meegemaakt !

Rosina zei

Heeeeel mooi deze KKT kaartje Chantal...leuk dat je daar in Portugal zo ben geinspireerd door deze tegels

groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk met de tegeltjes! Je krijgt er een vakantiegevoel bij :)
Groetjes, Yvonne

Creatiels zei

dit kaartje gaf me direct een vakantiegevoel, typisch portugees motief,
knap gedaan
groetjes
Els

Angela zei

Jij had dus een dubbele uitdaging..... de kleurencombinatie én kijken wat je bij je had! Het is je zeer goed afgegaan.... wat een supergave kaart is eruit gerold.... met een heel speciaal verhaal:)

Jantine zei

Wat bijzonder, zo'n stempel van een tegeltje.
Mooi kaartje.
Groetjes,
Jantine

Nelleke zei

Toen ik las dat je in Portugal was, dacht ik: dat lijkt wel een Portugees tegeltje. ja dus. Super mooi gemaakt en de weinige middelen die je bij je had. groetjes, Nelleke

sosloughth zei

basics Dolabuy Prada why not check here this contact form read more Dolabuy Fendi

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com