dinsdag 28 juli 2020

distress embossing glaze



Ik heb nieuwe producten en die moet ik natuurlijk uit proberen.

De 3 D embosmal en nieuwe kleuren gilding wax. Daar heb ik de achtergrond mee gemaakt.

Het poppetje heb ik bewerkt let distress embossing glaze. Van dit product ben ik fan. Het geeft zo een mooi egaal effect.

Hebben jullie ook gezien dat er een hele nieuwe lay out is bij blogger? pfff heb hem gelijk op de oude manier terug gezet. Dit kan je tot 24 augustus doen.

Fijne dag en ik zie jullie morgen voor het KKT.

Liefs Chantal

4 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi met die achtergrond !
Die embossingglaze ziet er erg mooi uit !
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie achtergrond Chantal. Gaaf bewerkt met embossing en ook de glans over de afbeelding geeft een mooi effect. Wat komen er toch steeds leuke materialen uit hè. Ik ben n.a.v jouw mooie kaart met liftinkt ook bezig geweest, ook leuk om mee te werken hoor.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Je hebt een mooi kaartje gemaakt met je nieuwe hobbyspulletjes.
Het is heel apart, en ook wel stoer.
Ik ben al een paar weken met de nieuwe blogger aan het werk. inderdaad wel heel erg wennen. Ook al een keer gehad dat mijn kaartje niet in de leeslijst kwam.


-xies- Renate.

Anita van Merode zei

Heel mooie kaartje. Ik werk inderdaad met de nieuwe blogger. Even wennen maar goed te doen vind ik.;)
Groetjes Anita

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com