elke donderdag een kerstkaart - cupcakehuisje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle ramen open en kwart voor 7 gaan ze terug dicht. Hoop
dat het vandaag in mijn ateljee een beetje fris blijft want vana...
7 uur geleden



1 opmerking:
Leuk dat je er weer bent Chantal. Een mooie kaart met die warme achtergrond.
Lieve groetjes Miranda
Een reactie posten