woensdag 24 februari 2021

KKT magenta en witgrijs

Deze keer goed gekeken of de kleuren wel de juiste waren. Verleden keer was dit wat tegengevallen en dan ben je niet tevreden. Toffe kleuren, ik ben met acrylverf op de gelliplate aan de slag gegaan en de randen wat donkerder gemaakt. Magenta acrylverf op een stencil gedaan, wat water erop en deze overgebracht op de kaart. Deze keer ben ik beste reden over het resultaat. Ben benieuwd of ik veel bloemen ga zien in deze kleuren. Bedankt om op bezoek te komen. Liefs Chantal

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje Chantal, fijne dag.

Jantine zei

Prachtig, Chantal. Zo mooi hoe jij mixed media weet te maken!
Helemaal top in de KKT kleuren.
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

Leuke kaart, helemaal je ding die mixed media.
Mooi resultaat.
Ik geniet van je filmpjes. Bedankt voor de inspiratie en nog een fijne dag
Els

Nancy Soetaert zei

Heel mooie achtergrond in DD KKT-kleuren.
Bij mij zou het ook een bloemenkaart geworden zijn. Nu enkel een kleurrijke knipoog...
Groejes
Nancy

Nynke zei

Je kaart is prachtig! Ik vind het resultaat van een mixed media kaart altijd zo mooi, maar durf er zelf niet zo goed aan te beginnen.
Groetnis Nynke

Nicole Parmentier zei

Mooi nostalgisch mixed media kaartje in KKT kleuren!

Rosina zei

Prachtig is je kaartje met deze KKT klertjes Chantal...zo een mooie achtergrond gemaakt met je gelliplate.. een Toppertje is het !!
groetjes Rosina

Petra-loves-paper zei

Wat een gave achtergrond, knap gemaakt,groetjes Petra

Wilma zei

Je mag zeker tevreden zijn over dit MOOIE kaartje Chantal. De achtergrond vind ik SUPER.
Liefs Wilma ☺☺☺

Nancy zei

Hey Chantal,

Leuke achtergrond maakte je in Magenta! Samen met het grijs, helemaal in de juiste sfeer! Dankjewel voor de complimenten op mijn blog! Ik wou geen bloemen maken maar stiekem zijn er toch een paar hele kleintjes op gesukkeld... haha!! betrapt!!

Liefs,
Nancy

!neke zei

Mooie achtergrond !!!
Je hele kaart is weer top !

Marfien zei

Gaaf achtergrondje in de gevraagde kleuren, het is een tof kaartje geworden Chantal

Margreet zei

Deze keer ben je super geslaagd, Chantal. Hij is prachtig geworden!
xxx Margreet

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel kunstig kaartje, mooi gedaan in de KKT kleuren!!

Diny zei

Wat heb je een prachtige achtergrond gemaakt Chantal....leuke kaart!
Groetjes Diny

Henriët zei

Heel mooi gedaan! Fijn dat de kleuren nu goed gelukt zijn.
Groetjes van Henriët

Chantal zei

Wat een prachtige achtergrond, super mooi gedaan.
Groetjes, Chantal S

Laurespage zei

Wat een mooie achtergrond heb je op deze kaart weer neergezet met als resultaat een mooie kaart.
Groetjes. Laurette

martina's kaartjes zei

hahaha, nee hoor, ook geen bloemen bij mij ! Ik vind dat het erg meevalt !
leuke achtergrond, mooi kaartje is het geworden
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
nog een fijne avond,
grtjs, martina

Nelleke zei

Leuke kaart geworden, zo kan het ook. Ja bloemen....ik ben er een met bloemen, het was een leuke uitdaging. groetjes, Nelleke

Nynke zei

Nog even een tweede berichtje van mij. Bedankt voor de tip van het filmpje, ik duik er vanavond eens lekker in! En ik zag dat ik jou nog niet volgde, dat ben ik ook meteen gaan doen!

Femminde zei

Wat leuk bedacht zo!! Mooie kaart!! En nog niet veel bloemen gezien maar ik ben ook nog niet halverwege.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

heel mooie uitwerking, groetjes Caroline

Sarah zei

Bedankt voor je leuke reactie IVM mijn stipwerk. Ik begon te blozen.
Mixed media gaat je goed af! Ik vind dat altijd zo ontspannend. X

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com