Doopfeest van Lowis - laatste kaartje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle deuren open. Het is buiten een frisse 20° en dus kan
het even goed afkoelen hier. Zometeen ga ik mijn KKT-kaart voor ...
7 uur geleden


3 opmerkingen:
Mooie combinatie, prachtig kaartje Chantal
Een prachtig geheel is het geworden Chantal. Mooie kleuren heb je gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda
Het is weer een mooi kunstwerkje Chantal.
Een reactie posten