Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas
-
Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een soort 'reminder' kaartje voor de lopende
challenge. We willen graag in juni een kaartje waarin je huisj...
1 dag geleden



2 opmerkingen:
Leuke kaart met Ot en Sien . Leuke achtergrond. Groeten Trijntje
Een hele mooie en originele kaart met een mooie achtergrond.
Groetjes, laurette
Een reactie posten