Doopfeest van Lowis - laatste kaartje
-
Dag bloggers,
Hier staan alweer alle deuren open. Het is buiten een frisse 20° en dus kan
het even goed afkoelen hier. Zometeen ga ik mijn KKT-kaart voor ...
21 uur geleden






4 opmerkingen:
Heel leuk !!!!
Ben benieuwd wat het gaat worden !!!
Groeten Ineke
Prachtig en knap gedaan met de blaadjes!
Hey Chantal,
Mooie achtergronden werden het!
Ze vragen niet veel meer vind ik...
Liefs,
Nancy
Prachtig werk Chantal ! Groetjes, Laurette
Een reactie posten