zaterdag 16 april 2011

aanwinst van de beurs in Zeist

Vandaag met een aantal hobbyvriendinnen naar Zeist geweest. Het was een zalige dag! Magnolia stond er. IK zag deze stand voor de eerste keer. Ik heb dan ook wat kleine tilda's gekocht. Schattige stempels zijn dit.
Verder van Tim Holtz, ja ondertussen ben ik daar ook fan van, dingen gekocht. Ook ben ik naar de tweedehandsstempels gaan kijken en daar heb ik er ook wel wat gekocht. We hebben verschillende andere bloggers gezien. Leuk om mekaar te herkennen van de foto's op de blogs. Kortom een geslaagde dag en een lege portemonnaie.
Nu maar kaarten maken zeker?

21 opmerkingen:

natacha zei

zien er leuke spulletjes uit
veel plezier ermee
grz natacha

Larisa zei

Great shopping! Love all stamps you have got there))) All goodies are fantastic!!! Congratulations!

Christine zei

Morgen ga ik ook! Voor mij is het wel een heel eind rijden, Ruim 2 uur. Maar mijn ventje gaat mee om me te vergezellen. Je hebt toch nog iets overgelaten hé? Geniet van je nieuwe spullen!
Liefs
Christine

Lia zei

Zo jij hebt goed inkopen gedaan zeg........ maar ik moet geloof ik mijn mond heel snel houden want ook ik ben mijn boekje te buiten gegaan, maar het is ook allemaal zo leuk!!!!!!!
Gezellig dat we elkaar daar nog even gesproken hebben!!

groetekus uit Tilburg

Jolanda zei

super mooie spullen!!
Veel plezier ermee.

Kiri zei

Ja het was een goeie dag! :-)
Alleen mijne portemonee ligt nog steeds hard te bleiten ze...die is ni zoo gelukkig als ik :-)

Mijn aankoopfoto volgt morgen...

XOXO

Aartje zei

Oooh, dat ziet er mooi uit, veel plezier met je nieuwe spulletjes. Groetjes Aartje

Marian zei

Zo ziet er super gaaf uit, snap dat de knip leeg is maar dan heb je ook wat. Kijk uit naar je creaties
Groetjes

crealinedance zei

Hoi Je bent leuk geslaagd.Ik ga morgen kijken of er nog wat over is hahaha.Gr.Nel

Marlieke zei

Ja....beurzen zijn zo slecht voor je portemonne! haha. maar wel zeer zeker erg leuK! veel plezier met je nieuwe spullen!

Unknown zei

Hoi Chantal, zo jij hebt je slag geslagen zeg! Leuk hoor eens lekker shoppen, en nu maar aan de slag!! Veel plezier met je nieuwe spulletjes, Groetjes, Frea

Wil zei

Goedemorgen via,via ben ik op je site terecht gekomen. En na het zien van je mooie dingen die je maakt. Ben ik ook je volger geworden.
Gaat het toch wel heel jammer vinden dat ik helaas niet naar zeist kan komen.
Maar misschien de volgende keer.In ieder geval veel knutsel plezier met je nieuwe spullen, maar dat gaat wel lukken denk ik.
Zou het leuk vinden als je ook een bezoekje bij mij komt nemen.
Groetjes Wil

martina's kaartjes zei

ziet er goed uit ! tja, iemand moet de economie laten draaien, nietwaar, en als dat zo kan, dan zijn we daar graag kandidaat voor hahaha.... benieuwd naar wat je er mee gaat maken,
groetjes, martina
x

Lia zei

Leuk hoor, zie dat ook jij zo'n pijn in je knip hebt?

Groetjes Lia

SCRAP TALK zei

Hoy Chantal,
Leuke spullen heb jij gekocht! Heel veel plezier ermee! Ik ben ook helemaal weg van Magnolia maar heb spijtig genoeg nog nooit zo een stand gezien. Er staan er ook nog op mijn verlanglijstje, vooral die mooie tag!
Fijne zondag!
xxx
C.

Judith zei

Oh wat een leuke dingen allemaal.
Daar is weer veel leuks mee te maken. Ik heb op mijn blog een kleine candy staan, misschien heb je zin om mee te doen.

Groetjes Judith

Anneke zei

Wat een mooie en leuke stempeltjes heb je allemaal gekocht! Veel plezier ermee :)
Groetjes Anneke

Unknown zei

Ziet er weer heerlijk uit allemaal, je kunt goed vooruit! Nu eerst lekker genieten van het kijken naar al dat moois! Liefs, Ira

Margo zei

Ha ik heb je nieuwe spullen ondertussen al live kunnen bewonderen !
Echt prachtig !
Je hebt ook erg mooie kaartjes gemaakt !
Liefs
Margo

Anoniem zei

Ooh ik zie dat je je slag geslagen hebt! Mooi!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Els zei

Wat een hoop leuke spulletjes en daar ga je vast weer veel mooie kaarten mee maken. Groetjes Els

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com