maandag 5 november 2012

with love

Deze keer weer een kaart gemaakt uit het pakket van Annette's creafarm.
Op het rode papier heb ik zelf een tekst gestempeld om het wat meer effect te geven.
Enja zoals jullie al weten vind ik de oude foto's zo mooi, dat ik er weer ééntje heb gebruikt.
Je kan deze kaart voor alle gelegenheden gebruiken.
Wij zijn pas 4 dagen naar zee geweest en hebben er ondanks de regen toch genoten. Ook ben ik naar de film the broken circle breakdown gaan kijken. Prachtige bleugrass muziek en een schitterende film die nog even blijft hangen....
ik wens jullie nog een fijne maandag,
Chantal

13 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Mooi kaartje!
Groetjes Sjoukje

Babette zei

Heel mooi kaartje, leuk die gestempelde achtergrond.
Groetjes Babette

Ellen zei

Mooi die vintagefoto in combinatie met dat crèmekleurige lint. Heeft wel wat. Heerlijk dat je een paar dagen hebt uit kunnen waaien. Aan zee is altijd goed, maakt niet uit wat voor weer.
Groetjes, Ellen

Wendy zei

Dat ziet er mooi en sfeervol uit Chantal! Heerlijk hè, zo'n paar daagjes naar zee. Hebben we vorige week ook gedaan en ik ben nog aan het nagenieten!
Lieve groetjes, Wendy

martina's kaartjes zei

ook lekker gaan uitwaaien ? wij ook in Nederland ! =)
heel erg leuk kaartje
grtjs, martina
x

Riannerizanti.blogspot.nl zei

mooi kaartje en die plaatjes zijn allemaal zo lief .
groetjes Rianne

Rosina zei

Heel mooi warm kaartje....en ook een heel schattig plaatje .....
groetjes Rosina

Anoniem zei

Mooie kaart, het rood geeft een zekere warmte en het lintje past er perfect bij.
Groetjes
leen

Beisforbeauty zei

schitterende kaart chantal


gr cindy

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Chantal, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

anneke's creaties zei

wat een schitterende vintagekaart
en mooi dat je de rode achtergrond hebt gestempeld

groetjes anneke

Esmeralda zei

Mooi kaartje Chantal ! Mooie foto en de kleur rood is ook erg mooi.
Groetjes,
Esmeralda.

Margo zei

Mooi vintage-kaartje !
Liefs
Margo

welkom op mijn blog

Mijn foto
Ik ben al enkele jaren bezig met kaarten maken, eerst stempelen, zeer eenvoudig. Nadien 3D kaarten, nu combinatie van stempelen en scrapbooking. Ben getrouwd, geen kinderen en werk in een ziekenhuis als verpleegkundige. email : changi90@gmail.com